Subject: Taotlus põhimõttelise nõusoleku saamiseks
From: "Anna Mazina" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 14:36:08 +0300

Tere,

Kirjutan Teile firmast Pluvo Eesti OÜ seoses Liivakunurga kinnistu
elektrivarustuseks Elektrilevi OÜ tellimusel.
Projekti mahus paigaldatakse madalpinge maakaabelliin kinnistul Paunküla
metskond 3 (36302:001:0200) asuvast õhuliini mastist kuni Liivakunurga
(33801:001:0351) kinnistuni, kuhu paigaldatakse elektri liitumiskilp.
Eskiisjoonis on manuses.

Projekteeritav kaabel ristub 11207 Paunküla - Vetla maanteega ja kahe
kruusateega, mis asuvad kõrvalkinnistutel aga tee kaitsevööndis, seetõttu
palun põhimõttelist nõusolekut planeeritavale lahendusele ja tingimusi
kaabli paigaldamiseks ja katete taastamiseks (sh kruusateedel).

Tänan ette!

Lugupidamisega,

Anna Mazina
Vanemprojekteerija
mob +372 5680 4119 | e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee